19 December 2011

10 budak hitam



Assaalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu (nada budak tadika) ;)


Yoooo, sorry tajuk yg takde kena mengena langsung. Sukasuka je. tahu tak apa saya buat selama cuti dah sebulan ni? Sejujurnya saya cakap saya tak buat apa. Sbb semua takde dgn sy. Im alone. Hukhuk. Sy ditinggalkan kekasih kawan saya. Almaklum lah semua kawan-kawan dah godang boleh lah cari keje masa cuti ni. But for my mom, this is CUTI SEKOLAH. Cuti sekolah duduk rumah blajo, bkn cari keje. Yes mom, adek dengar. So bila aku sorang je yang tak keje, kawan-kawan aku semua tengah sibuk kerja aku pun duduk lah diam-diam kat rumah. Dare you tinggal kan your fren yg mulut becok ni sesorang, sumpah jadi pendiam aku kat rumah. Kat rumah pun sorang-sorang. Wuhuuuu tetiba rasa kehilangan Hahaha boleh pulak kan. Bila keluar orang tegur why muka putih lain macam, haa dari situ aku dpt tau kalau nak putih lain mcm sila duduk rumah. Aku hanya keluar rumah nak sidai kain and angkat kain. Itu pun belum tentu kena matahari Hahaha. And bila duduk rumah aku mula lah berangan dan memberi harapan pada masa depan. Fehhhh!Ini sebab aku tengok balik cerita ADAMAYA. Normal kan semua nak impikan yg indah belaka. Walawehhh aku siap survey 60% dari apa yg aku impikan. Ecehhh. Bila kita impikan yg indah indah kita akan senyum memanjang, itu adalah senaman otot pipi. Tak payah cucuk-cucuk mmg up sup bunjut kat pipi kau tu haa kalau memanjang senyum :) Banyak benda benau nak cakap sbnr nye tapi mengarut lah biar ia ditapis sebaik-baik nya . Haa, minggu lepas dah start amek buku teks form5. Banyak gilaa. 18buku toq. Apa aku nak buat dgn semua buku tu? Hahaha. Saboo jelah masa tu aku baru bangun tido, patu tetiba pulek dpt mesej suh amek buku kat sekolah. Mmg muka masam mencuka jelah masa nak siap tu. Nasib baiklah ada org bagitau. Kelam kabut siap terus pergi amek. Lahhh, baru form5 ka ini budak? Takpooo, setahun jo lai den nak abeh sekolah ni haa. Patu boleh ler dok atas pelamin bhahaha. K peace!

p/s- silent is better, masalahnya aku tak boleh diam itu yang buat kecoh

No comments: