07 January 2012

Dimulakan dengan Bismillah, di sudahi dengan Alhamdulillah. Assalamualaikum.Hai saya tak tahu nak cakap apa. Hmm hmm, saya syafiqah osman and saya 17 tahun sudah. Cehhh senior brayyy kat sekolah. Sila homat kay. Saya rindu nak pegang baby. Bak mai baby kat aku. Rindu nak pergi kem lagi. Wuhuhuuu. Form5 ni sah sgt susah nak pergi kem dah. I think for last camp maybe PLKN next year, wajib kan? Yes, i like. Mama secara keras-kerasan membantah hahaha. Sorry maa, kerajaan kata wajib. Hikhik. But mesti sedih 3bulan tinggalkan mama. Ish, tak payah pk awal-awal lah. Lama lagi pun.


#1 Aku rasa apa yang aku buat dekat blog ni, semuanya hak AKU . Sebab blog ni, blog AKU. Dan tiada kene mengena dengan siapa-siapa. Thats mine. So tak payah lah nak judge and nak cakap apa. Korang yang nak baca, so dah baca sila senyum kalau tak suka pun okay. Apa yang aku tulis dekat blog ni, semuanya tentang diri ku. Blog takda peraturan. Apa yang terlintas, itu lah yang di taip. Cuba terima dengan hati terbuka. Kalau ada niat buruk. Sila jangan kait dengan hal peribadi saya. Saya minta. Please.

#2 Everyday aku bangun, aku akan buat menda yang sama. Mandi, makan, online and tidur. SPM this year. The last year im wear uniform school. Bila masa study? Adakah? Mungkin. Kalau ada pun, ada orang percaya? Hmm. Bila aku terduduk diam. Aku mahu kan suasana yang sepi dan tenang. Aku menelaah, apa yang aku dah buat. Harapan tinggi menggunung. Ada mungkin menjadi kenyataan ada juga mungkin khayalan semata-mata. Aku harap bila tiba masa untuk aku sedar dari mimpi indah. Keluar dari segala kepahitan. Sedar dan terima segala kenyataan. Yang baik insyaAllah aku akn lebih baik, yang buruk mungkin aku akan tinggalkan mentah-mentah. Aku ingin menjerit! Menjerit sepuas-puasnya tapi tak mau semua orang dengar, hanya mampu menangis dan teriak dalam hati sorang-sorang. Berikan aku kekuatan. Aku bersyukur dengan apa yang terjadi, sebab semua tu yang membuat aku lebih matang. Terima Kasih

I'd tell you i miss you but i dont know how

No comments: