06 January 2012

Heyyyooooo, today is 6.1.2012. Happy Birthday my only big beloved brother Mohd Akmal yang ke 25. Fehhhh gila tua my bro and aku pulak dah 17. Siapa sangka kan jadi begini? Siapa duga kita semakin tua, ku tak percaya biar pun kenyataan. Yang pastinya jiwa ku masih macam kanak-kanak ribena. Wuhuuuuu. Dah dua hari aku sekolah, dan menjadi senior. Fehhh senior yg haluih mcm lidi. cehhh haruslah menceritakan detik-detik akhir zaman persekolahan, Nanti rinduuu. K sekarang pun dah rindu. First day for this year aku pakai baju and tudung size besaq sikit berbanding sebelum ni. Sebelum ni dari form 1 sampai form 4 size sama itu pun dah cukup besar bagi aku. Tapi itu makna nya badan ku tak berubah sehingga kini berat hanya 43kg. Hukhuk :( Underweight lagi. K first day cikgu dah start mengaja then dah ada homework masuk second day homework melambung-lambung woo. Hukhukhuk terus kan juga kerana azam ku yang baru untuk SPM. Huhhh SPM lagi lahh kau, awal-awal dah kena sembur dengan cikgu-cikgu. Dah leww aku dapat tempat depan sekali tu haa. Kesian kawan-kawan ku tk dpt nk tutup mulut ku bila dah cakap dgn cikgu maths hahaha. Rasa in dong. And yang menggelegakkan perut ni haa this monday. Dah ada test Addmaths. Amekkaw, cikgu wani nak buat revision form 4. Sebaik ler kakak ku rajin ada buku nota yang lengkap. Aku hanya bawak kemana-mana then faham kan sajee. Okay lah, baju semua tak gosok lagi kerja ada lagi skit. Okay byeee. Assalamualaikum :)




LOVE Syafiqah Osman ,

No comments: