03 September 2012

Hari raya saya kali ni

Assalamualaikum! Haiiii saya tak banyak ckap kali ni. Biar gambar yg ceritakan semua. Cehhhhhh. konon bahagia? Bahagia lah sementara masih ada keluarga dan kawan disisi. Firstly, terima kasih lah semua. Terima kasih tak terhingga !


1. Raya pertama, terima kasih mama babah abglong kakngah kakcik wan and semua. So happy first day raya. Masih lagi dapat duit raya sementara dah nak habis sekolah ni hihi












Ini Abg Ik. Dia kata " Mai sini bergambar dulu, tahun depan takut tak merasa, mahu kene jeling dgn suami" Aiteeeee, dia tak tahu apa aku rasa. Aigoooo -,-

2. My birthday, sweet 17.


Cantik jugak aku make up sendiri eh ke aku memang cantik? :3

Hajat saya masa potong kek adalah "saya nak jadi anak yg baik, pelajar yg cemerlang, insan yg berguna, hamba Allah yg sentiasa mengingat Allah dan bersyukur, semoga saya tabah menghadapi segala dugaan/ujian, semoga semua orang selesa dengan saya, jadi maksu yg penyayang, kawan yg baik, bakal isteri solehah, ummi mithali, kejayaan saya 9A+" itu hajat di hati. Tetapi, apa yg saya suara kan adalah  "Aku nak kahwin awal" Hahaha semua gelak. Amin. semoga segala hajat ku dikurniakan Allah. InsyaAllah.













Apa yang saya dapat? Hmmmmm tidak dijangka kan jugak sebenarnyaaa.

Thank you fyfa and zaini for tudung bawal yg oshem!


Thank you my girls for suprise me! Tak pernah dpt suprise kot, tetiba je dpt. Cannot believe! haha. Dah lah buat aku rasa bersalah sepanjang hari. Sampai hati!


Paling tidak sangka adalah...... me got this! Thank you family. Tercapai wishlist saya. Sungguh tak ku sangka tak ku duga. Alhamdulillah. Murah rezeki family aku tahun ni. Alhamdulillah.




Thank you nadya and amien for this bear!


Thank you so muchhhhh for this frame Bella and Ecah.

Thank you jihan and shareena for duit raya.

Thank you ciknab for topup/

Family! Friend! Me love you! Thank you so much!



3. Open house paklong and my gorgeous birthday girl



Wan kesayangan saya dan wan ngah sedang bergosip hihihi

Darlene kesayangan maksu, tengah seronok ye ni? Hmmmm hmmm kita tunggu kejap lagi.

 After 10minit main lari-lari sampai langgar orang. Kena marah dgn maklang lepastu terus cari maasu. Sedih je "maklang jahat! benci maklang, maklang marah darlene" Hmmm teresak-esak nanges. Jangan nakal-nakal tawwww.
 Maklang yang garang macam singa! tp hati ada taman and baik . Yeke?
 Second time, main main lagi. Maklumlah seronok hari raya jumpa sedara-mara. Nangis lagi! Kan maasu kata jangan nakal, kan dah luka tangan tu. Sedih jee tengok muka tu. Ni main main sampai jatuh kena duri. Okay ini betul sakit, banyak duri kat tangan dia. Dtg kat maksu terus meraung "sakit! sakit! sakit!!" Masa ni maasu dah tak tenteram dah. Dia menangis sampai orang tengah makan kat luar rumah pun masuk.
 Maasu yang cuak lebih ni. Ye sayang, maasu taw sakit, tahan yeee. 
Sampai terangkat kaki maasu tahan badan dia, kalau tak mengganas habis.
Lepas settle masalah anak maasu pergi kat mama pulaa snap snap gamboooo. Aku tetiba bayangkan, macam manalah nanti aku ado anak. Huihhhhhh.

 With birthday boy! Happy birthday farhan, jadi anak yang baik. Dengar cakap Maasu muda ni haaaa. Good luck for your spm! Bakal pramugara ni. 




 Upsssss! sexy nya sarah ni. Comel comel. Nak gigit gigit je .


 Gambar paling touching, tengah pujuk adik(izzudin, anak sedara) "Nanti maksu habis sekolah maksu jaga adik ye, adik belajar betul-betul, belajar solat nanti dah pandai solat maksu duduk dgn adk. Nanti cuti sekolah adik tido dgn maksu lagi ye. Maksu nak exam, tak dpt jaga adk. Dgr cakap maksu ni, jangan nakal-nakal taw. belajar rajin-rajin" Huuuuuuuu so sad. Adik kuat kan! Maksu sentiasa dgn adk.

Happy birthday two years Darleze Qalesya!


 Gorgeous bday girl with gorgeous mummy!

 Dah dukung darleze, Darlene pun nak jugak. Alahai maksu tak larat, kita duduk je ehhh. Dua-dua pulak tu, Mak aihhhhhhhh.
 "Aihhhhhhhh, maksu tak larat! Jgn posing sgt kakak. Maksu nk tumbang dah!" Adik steady jeee. Hmmm maksu yg nk pengsan hahaha


 Geram dgn kek sendiri. Sayang kan barbie lah tu.

Fav picture!


Terima Kasih. Thank you . Syukran. Endless appreciate love. Assalamualaikum :)

No comments: