15 September 2012

Trial dah habis, Raya belum habis lagi, SPM belum lagi


  HAI, BLOG SAYA TENOK MUKA SAYA JE LAH YEE! Tak suka boleh blah haha. Eh tenok? tenok pun boleh, tengok!
Bersama kesayangan-kesayangan saya. 

Kami ada 10 orang bergabung meletups! Kau ni pandai kira ke tak? Ini sembilan orang sorang lagi hotsetap dah dapat blackcery kiteorang hayun bola kat dia pun tak heran. So anti-sosial. 

Dia ada kembar, saya lah kembar dia.

Like seryesly? KURUS gilaaaaa aku!







Aku takde! Manaci manaci manaci!

Berat aku. 41kg? Bafeekkkkkkk ringan --,
Watermelon yogurt + dot com. Cool blog in my heart 
Lepas main bowling terus ke seksyen 17 rumah Syahirah rockers bersama kawan kelas!




Perempuan yg baru bangun tido and makan banyak --,



Muka kekenyangan --,


Sekian, kini saya nak mengatakan TRIAL sudah habis. Raya masi ada lagi. SPM belum lagi :/ Tapi hati masih tak keruan . Its okay. K bai.

ps: Awak dah curi hati saya. Mana awak? Kalau tak suka tolong pulangkan balik. Terima kasih.

No comments: