25 October 2012

Look so makcik maheran . Like mummy like daughter

Assalamualaikum!
Aku ada beberapa hari je lagi nak sekolah. Ada seminggu je! lepastu dah tak sekolah, dah tak boleh bising-bising dalam kelas. *sigh* Sedih kot! 

 See,still pokpekpokpekpokpek


SPM is around in the corner and im still here. Wasting my time with burung biru(twitter) . wake up ika! Think about your future. Well,maybe you do some revision but it not enough. See too much waste time. My target for SPM is BM, maths, addmaths, agama, biology, english, sejarah. Must credit chemist and physic!

Lepastu yang paling amat menyedihkan KOR Kadet Polis kuuuuuuu, five years berkhidmat. Susah senang bersama, nangis gelak marah gaduh semua sama-sama. Tibalah masanya aku menamatkan khidmat pada KOR Kadet Polis.

buat kali terakhir kawad bersama ahli KOR Kadet Plis Kontinjen Shah Alam


 Disebabkan aku terpilih join kawad masa jemput tetamu, ketua polis daerah shah alam. Aku terpaksa pakai tudung ala-ala kampung ni. Terpaksa tawwww. Sebab colour blue black, ikutkan nak je aku pakai tudung hitam. Dahlah susah nak bentuk. Eiiiiii! mencik. So kampung muka aku pakai macam tu :/ 



  With Sarjan Fatihah , kawan fening kepala sesama menguruskan kadet polis.


Remind ika!

10 more days left and SPM............

No comments: