07 November 2012

Happy birthday supergirl

Happy birthday my princess. Wahai insan bernama Mimie Farhana Bt Abu Zaki. Sorry buat suprise awal sebab awak tu hot meletops! Esok mesti ramai buat kan suprise untuk mak jemah ni hihihi. Goodluck for your spm sayang, insyaAllah you will be Accountant. Jadi pengurus wang peribadi aku ye nanti. Semoga berbahagia sayang, hope our friendship kekal sepanjang hayat. Dah habis spm jangan lupa aku. Rindu nk buat nasi goreng bujang sesama. Thanks selalu dgr masalah aku. Ada dgn aku bila susah senang. Dengar celoteh aku.Thanks for all baby. I love youuuuuuuuuu!

Sini ado gambo kite dari dulu yangg!

 Kenapa begitu buruk perangai kita siap panjat pokok lagi? Makcik makcik tgok terus cancel nak masuk meminang. Hadoiiiiii
 Ingat tak masa ni? Ingat tak kejar artis ni? Ingat takkkkk? :3 Sekarang jangan kejar lagi ye, biar aku sorang je yang kejar hikhik





\



\


Wehh gila rempitz habis kita dulu. Wadoiiiiiii malu sebenarnye ni tp inilah perjalanan kita :3


And now yoy already sweet seventeen sayanggggg!








sorry sayang, ini je aku mampu untuk kau. Hope you happy :) Happy birthday, May Allah bless you. 

Peace from me! Goodluck our fav subjec esok. Maths sure A+ taw sayang.

No comments: