18 January 2013

Think positif. Take all problem is positif. Set ur mind. Yes, i do all the time. Orang nampak tenang je kita boleh positif memanjang. Heyyy ingat aku robot ke hape sepanjang masa boleh terima apa orang lain buat dgn sentiasa berfikiran positif. Dengan bercampur dunia baru, jumpa pelbagai jenis ragam manusia. Tiada lagi kata semangat dari seorang kawan dan cikgu. Tapi ini kehidupan, pahit manis masam kelat. Nak taknak kena telan.Takkan lah takde langsung berfikir negatif en. Ada... cuma tahan, tahan sbb nak jaga hati orang sekeliling. Sbb nak sentiasa orangorang ada disisi. Sbb nak orangorang selesa dgn kita. Penat nak jaga hati orang, penat nak kawal perasaan marah, benci, iri hati. Kita kecil hati, kita yg simpan. Tp orang luar hanya nampak aku macam patung yg tiada perasaan. sesuka hati nak endah kan, nak marah, nak perkecilkan kita. Tapi seryesly penat. Ada orang penat bercinta. Tapi aku tak ... aku simpan cinta untuk sang suami *sempat lagi nk nyelit :p* Aku penat dengan kehidupan. Tired..... Tapi sekali aku dianiaya, no more berlembut. Bagilah aku ruang yang tak payah fikir kan hati sesiapa. Pergilah semua jauh jauh. Aku penat nak telan pahit semata mata untuk kamu semua.


p/s: gamaknya ada mamat intec mcm sudah jatuh hati ke kedai setiap kali balik class

No comments: