11 February 2013

Hati Menangis


Sabtu malam ahad bersamaan malam kedua kat cameron.
Malam tu susah sgt nak tido, walaupun tido dgn mama.
Masing masing macam resah tk leh tido.
At last tido dalam pelukan mama.

Ada sorang laki ni tepon aku , aku tak kenal sape. 
Dia cakap "esok kita nikah"
Aku dah -______________-
What the.. kau siapa tetiba nak ajak aku nikah.
Aku cakap "Takde inform ape ape pun, cancel je laa" Hahaha aku tgh gelisah. Huhhhhh
Bermati mati aku kena paksa kawen dgn dia.
Dia kata "mana boleh cancel, habes terbang enam ribu nanti kalau cancel"
enam ribu? bayor tok kadi ke sampai enam ribu tu?
Sumpah aku blur
Pastu aku kata " Cincin ada? baju ada? Inai? Haaaaa, ada? ada? ada? Mana sempat nak setelkan dlm sehari jeeee!! "
"Cincin, baju , kasut, hantaran sume ade... haaa, inai pandai pandai laaa"
Aku pk pk, inai penting hoiiiiii.
Aku terpk amek inai serbuk campur dgn rempah kari + kunyit.
Hahahaha ape ke bengap aku ni hoi. Bukan main cuak lahh kan.
Lepas dah habeh ckp dgn dia,
aku nanges.. 
Tetiba takut nak kawennn.


Bila dah lena tido, ada mimpi pulak.
Itu lah mimpinyaaa
Ini semua mimpi yg agak ngeri !


Tetiba macam anti!
Wuu nangesssssss T_T