02 February 2013

Sepanjang hayat

Sepanjang hayat, mereka lah sahabat baik , gaduh, benci, marah, sumpah seranah. Yang paling aku bangga sebagai adek, sampai dah beso panjang ni pun masih digelar "adek". Dorang kuwang hajooo mcm mana pun dgn aku, aku tetap panggil haku adek. Mungkin pernah sekali bila marah tu panggil "aku", tapi sgt tak biasa. Sgt tak beradab. Cehhhh untung ke tidak ado adek cenggini, tk pandai melawan. Hormat gitewww :p Tapu manja aku mesti kena layan! Even though mereka suka beno gelar kan "haku/kau" aku tetap "adek" Dan bila ada bau bau peperangan bermula aku akan ketepi, menjauhi peperangan yg bakal berlaku. Aku mmg tak masuk cmpur, nk tunggang terbalik ke katil kat bilik tu. Mmg haku tak kesah, janji jangan libatkan aku. Almaklumlah, memang aku sejenis pemalas nk berlawan kata, mulut, tangan dan sebagai nya. Nk cari gaduh dgn aku mmg tak jalan lah *kot*. Bila memasing dah besooo mmg jarang nk berkumpul empat beradik ni, last week kiteorang decide pergi bukit cerakah untuk cycling and ke rumah salji. Wahhhh gitu. Untuk pengetahuan, aku tak pernah ada kasut sukan sendiri. Secara paksa rela aku pakai kasut jalan untuk cycling -___________- punya sayang aku jaga kasut tu, terus tak terjaga :/

 Asyik pipi je naik, cepat lah naik badan hoiiii.

 Nasib ler, nk beno camera. Kita ler yg kena tangkap gambo nye. Niat kalau hado gmbr sendiri, gmbo sendiri yg banyak -_______-
 Basikal penuh, so pusing pusing naik bas dulu. Freeee
 Alolololo sweet nyee :p

 Akan ku redah, rebutkan cahaya matahari pagi yg dikatakan ada baiknye. Dgn rela hati menadahkan muka di pancaran matahari. Rahsia kulit ;p

 Nak bergangnam konon, tp cuak gila ahhhh
 Abang paling comel di dunia. I admit, ketiak dia bersih macam baby hoiii.

 Wuuuu cover ayu gila semua sbb orang dtg dari arah depan. tapiiii.......
 Tak dapek nak halang gila memasingg bhahha
 Hado ke patut nk bercycling dgn kasut tewwwww.
 Baik punya part nak posing. Here at Mal Garden :)
 Steady haku kena turun jalan kaki. huhhhhh peyut abglong tak dapek nk nolong :p
 Dimana mana, gangnam style!

One more time!
Pasrah gila gambo ni weh hahaha
 Sunburn sunburn sunburn! Seryes ini penat berkayuh :(
 Sume excited gila bila badan berpeluh habeh pastu dpt duduk kt aircond yg sejuk gilaaaaa! Steady abglong pakai singlet , katanya dah tkde baju kt sini sume dh bwk rumah sewa.
 Cejukkkkkkkkk :3

 Disini aku spoil tk pandang cmre tapi disini aku kelihatan sungguh manja :p

 Kalau hado suamy, senget sebelah bahu laki aku weh hahaha

 Takleh tahan gelak bila abglong kata "Alaaaa, abeh kodak" Hahahha "kodak" , act cmre tgh busy. Aduyaiiii comel je, pastu muka dia dah cuak hahaha.
 Wuuuuuu cinta hati!


 Hadooo pun gambo gini :D
 Rider





Pose model maaaaaa. 

The bestfriend is our sibling. I love them ;)

Basikal price:
Basikal biasa: Sejam RM5, next sejam RM1
Basikal besar sikit/pink ala korea : RM10,next sejam pun RM10 (Yg kiteorang naik, mahal! tp tak sanggup tunggu lelama.Cukupcukup sejam kiteorang kasik balik basikal teww)
Kalau nk pakai topi mcm kiteorang tu free, mintak je kt org tu. Igt kn nak amek hello kitty tp tkde :(

Rumah empat musim:
Musim salji RM5
Tiga Musim yg lain RM3

Masuk RM3, naik bas free. Bas hantor kat rumah empat musim.
Sekian :)