29 March 2013

Masa nak mula belajar lesen mama dah pesan, "baik baik dik, org yg mengajar tu ada yg jenis amek kesempatan" Aku mula risau, balik first class ckp kat mama dgn nada gembira "Maa yg ajar adik tu perempuan, tp perempuan tak siap. Dia ngaja ada jgk lah bersentuh, tp gendernye tetap perempuan. Lebih baik dia dari lelaki kan" hati mula tenang. Kelas kedua dan ketiga alhamdulillah selamat. Tapi selasa lepas aku buat QTI. agen tu call aku pepagi kata boleh dah buat QTI pagi tu. aku pun okay je sbb masuk petang. Disitu lah peristiwa berlaku dlm hidup aku. Ownernya yg ambil pergi balik aku. Sebelum nak daftar QTI, dia tarik siku aku minta IC and lesen. Aku pun. Okehhh kasi. Balik tu kebetulan aku sorang dari tempat tu. Pastu kene tunggu budak undang undang pulak. masa tu dia pujuk rayu ajak makan minum minum dulu. Aku kata aku keje pun kedai air, penuh dah minum air. dah kembung ayor jee. Jawapan bodoh saat saat akhir bila dia cuba nak melaga kan tangan dia. Aku dah bedessuppp tarik tangan aku then belek belek hp. Tang tang tu laaa tkde kredit, tkde intenet.Demmmm. dia hamek hp aku, tgok tgok. Aku pulak malas nak berebut. bukan ada apa pun. gmbar freehair mmg ciputttt. 2/500 gambar kot. Dia hengat aku nak jeling dgn nada manja "ehh tgok ape tu? jgn laa jgn laa" Deyyyyy sorry ahh. aku bukan menggedik cegitu. At least bila dia tgok hp tu, tkde la dia tgok aku. Pastu dua budak laki ni masuk. Mmg malang, aku sorang pulak perempuan dlm tu. Hadoiii. tp bila ada org fehhhh bukan main cover baik ah dia ni. Dia boleh hantar dorang dua baru aku, padahal aku yg tggu lama. Dah hantor budak berdua tu balik. dia boleh bantai pegang bahu aku ajak balik. aku bukan nak memurahkan diri kat sini. ini realiti, aku masih dlm trauma lagi. dia dok pujuk memujuk, aku dah ngelat dah. tp belum tahap kekerasan sbb aku takut. aku sesorang, kalau aku berkeras. lagi double triple laa dia berkeras dgn aku. aku takuttttt.... Masa sampai rumah dia tanya sape ade kat rumah, aku ckp abg aku ada. "abg dok jb, dia cuti seminggu" Aku dah serammmm. Aku sgt pelik, aku ni badan sama je dgn tiang lampu yg tinggi lampai plus kurus nak mampuihhhh! Aku tak tahu selera nye yg mana. Ikut kemungkinan aku, mungkin sbb aku bnyak cakap/senang nk berinteraksi/perwatakkan manja/berkulit putih. Sedangkan masa tu aku tak sempat pakai bedak, tudung, baju lelawo pun. Sume serba serbi selekeh. Deodorant je sempat spray. hadoiiiii. Bila bgtahu org, org suruh aku lawan apa yg dia buat. tp cuba hangpa ada kat tempat aku. dgn kete besor naza ria sorang sorang. kita ni anak dara nak lawan suami org. mana nak mampu. Aku dah mcm hape terus diam and kaku jeeee. Dari terus lawan dan lawan, lagi apa yg kita tak jangka pulak jadi. aku tak harapkan. tapi fikirlah, kekuatan perempuan tak sama dgn kekuatan lelaki. Apa yg dia nak, mesti dia nak. lagi lagi bernafsu binatang. Dah berbini kot. apa lagi entah yg dia mahu. Apa yg aku cuak aku ada dua kali nak jumpa dia,tolonggggg. aku takut. bila bgthu org, org suh report kat bos. tkleh buat ape, dia lah bosnye :( Aku dah report kat kerani dia. Kerani dia kata dia ni ramah, aku cakap lah ramah pun jangan lah hampir nak meramas. akak tu pun sentap, terus takut. Aku bgthu sbb aku mungkin mangsa dia, tp akak tu kata tak pernah lagi ada kes. Akak tu kata mungkin sbb aku ni puteh nooo tu yg dia geram. demmm. Lagi lah aku serammmmmmm. Malam tu pulak takde sape yg faham aku. dapat pulak mesej yg tak diinginkan. Masa closing kedai, muka dah lain. abg kedai tolong hantarkan balik. aku mmg tak kuat, then menangis meleleh hadap luorr jalan. Org yg aku harapkan beri perhatian kat aku, takde pun usaha. Org yg aku tak mengharap langsung untuk beri perhatian, terlebih pulak usaha nya. Aku dah macam org hape jee. Aku tahu mesti ada yg salah kan aku bila lelaki palat tu pegang aku , tp cuba berada tempat aku....... Alhamdulillah aku masih selamat. Tapi next next kita tak tahu. Nak keluar rumah g keje pun  takut tahu. Wahai lelaki palat, kau ada bini. Nak apa pun sila kan. Ada yg halal, jgn cari yg haram.