02 April 2013

Siapa nak protect aku? Aku takut...........................
Aku amek hari and waktu yg sme kelas terakhir and JPJ dgn tyara.
Pagi tadi beli breakfast kat mamak, boleh ternampak lelaki palat tu.
Petang tu dia lalu depan kedai.
Malam pulak dia call tyara and mintak kelas tyara diawalkan.
Dia kata ramai pulak yg nak pukul 12 tu,
aikkkk.. aku sendiri p kat ofis kot tgok jadual.
Padahal tyara booked dulu dari aku.
Nampak tak taktik kotor dia disitu.
Aku mintak tyara sama juga dgn aku esok.
And she did it. Dia mintak pkul 12 jugak.
Yg aku risau pulak, aku takut kalau dia yg amek aku and dia suruh org lain amek tyara pulak.
Aku taknakkkkkkkkk........
Itu yg aku takut......

Penat ku pk, aku ni dari fizikal takde pulak boleh meransangkan nafsu dia.
Tp fikir balik, lain org lain selera kan.
Tp aku tak menggoda kau ah laki palat!
Dah seminggu malam je nangis nangis nangis sampai migrain.
Mmg lah takde benda besar jadi kat aku, tp bg aku. Itu mmg kes besar!
Lindungi aku......