18 June 2013

Entah, aku pun tak tahu.

Assalamualaikum ;)

Masih ranap? -yeah. nampaknya bahagia ranap.
Ehhh boleh tanya macam tu plak eh?
Hahahahahahahahaha. 
Kalau aku cakap aku sunyi ke sedih ke. takde ape perubahan yg akan berlaku pun kan.
Kau belum layak nak berbahgia lagi kaa.
Luaran aku boleh lah cakap, -Ahhh aku tak perlukan kawan/teman/boyfriend untuk bahagia, cukup aku ada family aku sendiri.
Jujur, kekadang aku terdetik "waktu muda". Luangkan masa dengan family memang rasa macam tak syok sbb org lain sibok dgn kawan ++ gadjet terkini. Tapi aku, sudah cukup ada family. Family aku sendiri pun belum habis khatam kenal satu per satu. Banyak lagi  yang aku perlu jaga sebelum aku meniliti orang lain.

One more, aku bahagia sebab bila keje part time lps spm. Gaji aku habis kat aku, bukan untuk boyfriend ke ape. so tak ralat. Gaji aku dapat jugak aku beli hp samsung Y, tudung 10++ helai , baju 10++ helai + kasut + handbag, dapat apa yg aku nak beli kat cameron highland + sabah, dapat belanja family kat restoran cina muslim + flaming steamboat, dapat buat facial dengan mama, dapat makan secret recipe berpuluh kali +  makan meatball ikea + dipndip + nasi kerabu sedap kt de palma + wong solo beribu kali tanpa jemu. bermovie + karaoke berjuta kali. puas tak puas wa cakap lu. puas gila nikmati semua dgn duit sendiri.
Siapa kata tak happy, benda benda ni lah aku nikmati zaman ranap.
Sabar kaa, tak lame pun nak mengakhiri zaman ranap + zaman bujang.