03 July 2013

masih lagi

Assalamualaikum. 
Waktu waktu remaja macam ni semua kengkawan aku bahagia dengan bf lah tunang lah,
tapi aku pulak dalam fasa RANAP.
masih ranap
izit d time? 
Lepas spm lagiiiiiiiiii terasa sunyi wehhh.
Sebabnya masa sekolah ade kwn.
Sekarang takde geng nak mesej call tengok wayang jejalan cucicuci mata tangkap gamboo buat aktiviti sesama cycling ke joging ke kayak ke pergi menjelajah segala macam aktiviti yg hadoooooo
Terhingin aku nak berkayak joging cycling kat bukit cerakah tu kalau hadooooo teman
Terhingin nak pergi setia city mall paradigm ikea mana mana mana lah yang boleh jejalan
Terhingin aku nak berkayak main air kat tasik shah alam tewwwww
Terhingin aku nak pergi kedai makan baru pastu pekena coconut shake 
Terhingin bila nak keluooooo teman den tu pergi jumpa mamababah mintak izin
Terhingin pergi kenduri kawen sesameeee
Terhingin nak melawat mana mana baby sesama, boleh tunjuk keibuan kebapakkan sikit
Terhingin bila drive sesat jalan sesama and meneroka jalan sesama
Terhingin update instakgeremm dapek choc munge, update dapat kata I LOPPP YEW pun jadi ahhh

Deyyy terhingin aje tak guna deyyy.
Kita manusia mmg ado sifat keinginan
keinginan nak kenal dgn baru pun hadooo tapi hati tk terhingin langsung.
Takpe lah.
One day.
Sabau je lahhhhhh.

Kita dop cantik pungggg, kuat cemburu, manje gileee nak mati! tapi cukup lah kot buat mse ni manje dgn family and kawan je. tapi cukup ke? eh tanye kita pulak eh?