09 September 2013

Untuk ke lapan belas tahun

Assalamualaikummm
raya dah habeh, meh cite pasei birthday koi(aku) .
Moh ler. 
Tahun ni untuk ke lapan belas tahun, 
sehari sebelum tu merontaronta takmau besaq,
takut.
Nak sentiasa jadi little princess family kuuu.
Tapi apakan daya,
aku tak mampu nk berhentikan waktu.
Jadinyaaaa hari ulangtahun tu ada buat makan sikit sikit untuk kawan aku yg lama dak jumpa and ex officemates kakngoh.
Cukup 18tahun , sekali dok penah bawak laki jumpa mamababah
Kot kot abeh blajaq jumpa calon jumpa teruih ikat hahaha
balik pada cerita
Moh kite tengok gambaq
Nak jadikan cerita, kawan kakngoh lagi meriah dari kawan aku.
Sbb kawan aku dtg asing2, makanya kawan kakngoh paling awal dan paling ramai. So aku potong kek masa tuuuu.
Sementara menunggu para lelaki solat jumaat :)

 Huhhhhhh macam tengah tunggu bakal mak mertua sarung cincin. Cehhhh!
 This is kekka, single available gitewww

 Duadua suka gambaq ni sebab duadua nampak slim. Tengok sapa yg tangkap aaa

 Sebenarnya buntu nak beli kek apa, survey secret recipe mcm2 sgt. lgpun besau beno, nti tk abeh macam kek tahun lepas. lgpun igt nak beli cheese cake kt sana, tp nti dorang muak pulak. so beli kat four season american choc blueberry. sedap gakk sbb kek choc dia mmg sedap

 Sebelum potong kek kawan kakngah lagi sampai. so total around 20 yg ade masa potong kek dan SEMUANYAAAA kawan kakngohhhh.Sedih kita tauuu. tapi kita paham kawan2 ada yg blaja ada yg keje. So dorang dtg lewat sikit.

 Memanggglah sangat taktau apa motif that guy duduk sebelah kita. dengan semangat teruih duduk sebelah siap lepas potong kek dia yg hidangkan tetamu. sebenarnya dia bukan auwww. dia tgh dok kacau ai. kebetulan camera snap cegituu.

Mama babah abanglong kakngah kakcik wan tok ika da besarrrr. *Ahhh terus bergenang airmata*
K stop jap --
 
 Kalau diberi pilihan ika nak atok wan tokteh ada dgn ika. Boleh tengok cucu bongsu ni dah besar. Tak lama lagi berteman dah pulak. Tak pun keje. Tak tinggal lah pulak dgn mamababah. MasyaAllah. jangan tergesa cari pasangan kaaa. Pasangan kau adalah makbapak kau. Bahagia kan dorang dluuuuuu.


 The Farah's Yang cantik oiiii!
 Group from LHDN

 Gadis kegemaran aku! Masa form four and form five, kalau ada masa terluang saya hanya perlukan mereka berduaaaa. Sebabnyaaaa dorang best. Seryes aaaa. Dorang selalu support aku dan bagusnya dorang tak berapa layan bab cintan dan membuatkan aku kekok bercintancintun.

 Mohhhh aa jemput datang rumah :p

 Lama gila tak lepak, lama gila tak dapat sembang. Masa ni aa sakan aku cerita hahaha

 Tak terungkap, tapi inilah hadiah paling terindah buat selamanya.

 Cikgu Syafiqah bersama anak murid form six
 Sayang gilaaaa aaa weh. Rindu sekolah!

 Selfiee itu wajibul

 Mekasih tasha and kecikkk mai. kesian korang dtg time dorang dah blik. but yg bestnyaaaa banyak dpt share cerita.

 Wakil dari JPN Shah Alam, kawan mama
 Masa takde orang, masa ni lah kami bantai pose




 Cubalah teka siapa yg tangkap gambar ni senyapsenyap :p

 Group Cool cool coolblog datanggg. 

 Saje je buat bongkok sbb kalau tak buat malu jee mamat tu rendah dari aku hahaha

sayang dan cinta. Inilah family baru. Semua single semua bajet lepasan spm



 Paling rinduuuuuuuuuuu. Awak, sy perlukan awak. tapi takpe. Cuba cuba berjauhan dan selalu saling merindu!

Abang adam pun datang, tp abang adam limited edition haha.
Siap ajak dating depan rumah, mamat yg pembersih gila pun sanggup dating malam depan rumah dgn penuh nyamuk. Hahaha padahal personal meeting. Haihhh mama berkenan kat abgadam pulak.

 YESSSSS. Geng dari form one datang maiiiii. mekasih aaaa korang!

 Ni kawan dari sekolah rendah lagi.

 Ini pulak kawan yg kita sama-sama banyak bersabar. Tarikh hari lahir kita tu sebenarnya ulangtahun dorang berdua ni yang ke lima tahun. Wahhh bangga kawan yg duduk sebelah kita masa form one form two pilih tarikh kita sebagai tarikh couple hahaha

 Bellaa takde! Ecah dah balik! Kalau tak dah cukup dah. Terimakasih cinta even dah habis sekolah korang tetap disisi.


 Kiteorang ada gap semenjak dia dah couple. Kalau tak dulu kiteorang mcm belangkas. Gaduh pun pernah dua kali je. Tapi apa nk buat, kawan pun kawan. Bf pun bf. Bf dia takut dia homo sbb tu kiteorg renggang. Itu sedih , perit tapi aku kan suka buat takde perasaan, biar orang buat kita jangan kita buat orang. Aku kan patung. Tapi sekarang aku dah lali. So kiteorang okay je. 



Habeh untuk malam 30 ogos dan secara rasmi dah cukup lapan belas tahun

Malam tu pulak air kat selangir takde. Kuangsemmmmm. Sebaik masa makanmakan pakai polystrin. tapi aku ler yg mashemmmmm.

Pastuuuu en aku dapat suprise from another family yg omeiii ngat. Seryes aaa terkejut sebab dorang menyampai kan hajat untuk jadi hello kitty birthday girl, Mekasihhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Lagilagilagilahhh sayang gila kat korang. Dapat kek, mini selimut and keychain pastu pegi karok tempat baru pastu pegi hantar aisya pastu balik lewat sebab jalan jem gila. pastu mcm nyesal hantar aisya time banyak kete hahahaha.

Dorang kata i upload gambar kek hello kitty tu lambat, so tk sempat nk order yg tu. Tapi asalkan yg ada hello kitty ni pun dah cukup bahagia dan terujaaaaaa!


 Malas nk rotate, ni dalam nya mini selimut tpi kita malas nk lipas kita buat macam bantal hikss! Pastu keychain tk sempat tangkap gambar.
 Muka aku sangat happy masa ni, dalam hati meronta ronta kenapa sweet sgt dorang ni!
 COMEL KANNNNN?

 Taknak makan sebenarnya sbb sayanggggg

 Mekasih kakakkk

 Mekasih abang, okay aaa ika duduk kan. one more time abg nampak tinggi hahaha

  Mekasih Aisyaaaa. mekasih banyakbanyak!




Im still little princess syafiqah okehhh!


Terima kasih sayang dan cinta semua yang wish yg hadir yang bagi hadiah yang sentiasa ingat kita. MUAHHHHHHH sikit!

No comments: