12 November 2013

Assalamualaikummm
Setelah lama berdiam diri. Penat jugak nak tempuh kehidupan. Hahahaha apadahal . apa pun jadi aku ada mama kot. Kini hampir semua orang aku tak percaya. Sebabnyaaaaaaaa banyak sgt. Lagi lagi kawan. nak cari kawan yg btul mmg susah lah. Kehidupan kaaa, kau bangkit!

Untuk kekasih mungkin tunggu bulan jatuh ke riba.
Untuk kawan, kita kawan dengan semua sedang sedang sajalah. Aku tak berani untuk terlalu jujur untuk semua.
Untuk kau, aku dah delete semua.

Yang penting , aku.
Alhamdulillah . Syukur tk terhingga aku dapat sambung study kos yg mmg aku nak.
Agak jauh. Tp its okay :)
Tapi kesian wan, kalau tak aku dpt tempat dkt sgt dgn rmah wan. Tapi ada offer yg lbih baik.
Wan jaga diri okay.

Adek akan merinduii semua.
Makin dekat hari hari yg bakal kita berpisah maaa, makin yaaaaaaaaa tak boleh nk lepaskan.
Mamaaaaa, jgn sedih tau.
Ape ape maa whatsapp adk je.
Adek akan sentiasa okay kot.
Cumaaaa,
Adek risau mama semput.
Mohon org yg kat rumah alert.
Mamaaaa nk gossip ke nak cerita cite hot ke,
Boleh call ke whatsapp ke.

Huhhh sebaik takda boyfriend.
Takde tambah beban.

Tapi aku perlu family aku.
Aku cinta kalian.
Doakan kejayaan adek.

No comments: