29 March 2015


Jujur sayang, aku disini tak kuat mana. Aku lemah di bumi orang, aku tak mampu nak buat semua dalam satu masa. Aku nak rehat untuk diri aku pun takde masa. Aku buat semua ni untuk masa depan aku, aku tahu aku tak mampu nak kerja keras masa akan datang. Biar lah aku bersaing dalam uitm dari aku bersaing di dunia realiti yang amat amat rumit untuk aku insan kerdil untuk menonjolkan diri. Kau ingat senang nak hadap masa depan gaji cool gilaaaaa. Kau ingat perempuan sekarang selamat kalau takde masa depan, nak harap duit lelaki sana sini. Kalau dia bagi, kot mengungkit balik. duit nak bagi mak ayah, duit laki kau? Membazir mak ayah besar kan kalau tak merasa duit anak sendiri. Aaaahhh menyedihkan.

Mama, adik kat sini fikirkan mama. Adik nak mama bangga dengan adik.
Nak belajar pandai pandai tak reti maa, adik mampu buat mama tersenyum dengan apa yang adik ada sekarang. Adik jauh maa di kelantan disini. Mama bukan senang nak melawat adik, mama datang masa mula mula adik jejak kaki di uitm kelantan ni je. InshaAllah i will do the best for you mama 


No comments: